סיור קולינארי בנאפולי

שעת יציאה

11:00 בבוקר
מנקודת המפגש

מיקום המפגש

חנות Tiger בתחנה המרכזית

משך זמן

4 שעות

סיור קולינארי בנאפולי

לא סתם האטלקים אומרים "לראות את נאפולי ולמות". העיר היפה, הצבעונית והתוססת מלאה ביופי נגלה וחבוי ונעזור לכם להכיר אותה בעזרת הבטן! הצטרפו לסיור הקולינרי בעיר הכי אותנטית באיטליה – נאפולי!
מיקום המפגש:
חנות Tiger בתחנה המרכזית
משך זמן המפגש:
4 שעות
€80.00

אודות הסיור

"לראות את נאפולי ולמות" (Vedi Napoli e poi muori) הוא אחד המשפטים המפורסמים ביותר באיטליה. כוונת המשורר שרק לאחר הביקור בעיר אפשר למות בנחת. העיר נאפולי בדרום ארץ המגף היא עיר הומה, רועשת, צפופה וצבעונית והביקור היא חגיגה שמערבת את כל החושים. היא אחת הערים המיוחדות באיטליה ואי אפשר להישאר אדיש אליה – או שמתאהבים בה עד כלות או שמתקשים לעכל את הכאוטיות שלה. אנחנו נעזור לעם להיות בצד הנכון ונכיר לכם את העיר בדרך הטובה ביותר, דרך הקיבה.

העיר העתיקה למרגלות הר הגעש וזוביו קיימת כמעט שלושת אלפים שנה והינה נמל מרכזי ועיר חשובה אשר עברה כובשים רבים לאורך ההסטוריה שלה ומכאן אינספור השפעות תרבותיות וקולינריות מכל אגן הים התיכון. התרבות המקומית לא דומה לשום מקום אחר באיטליה.

השפה המקומות הינה נאפוליטנית ולא איטלקית וגם אטלקי המבקר בעיר מרגיש תייר ליום. נאפולי כמובן מפורסמת בכל איטילה ובעולם בהיותה בירת קולינריה אטלקית וטעימה להפליא והאוכל בה, בעיקר הפיצות, הים, הקפה והמתוקים, נחשבים לטובים באטליה.

הצטרפו לחגיגה של צבעים וטעמים בסיור הקולינרי של השף מיכל מילרד בנאפולי.

נתחיל את הסיור הקולינרי של נאפולי עם קפה משובח כי כולם יודעים שהקפה הכי טוב באיטליה מוגש בנאפולי. ידוע שאטלקים מטיילים בעולם הם אינם שוכחים את המקינטה שלהם להכנת הקפה. על נאפוליטנים נאמר שגם את המים הם מביאים מהבית. נלמד על תרבות הקפה בנאפולי ומדוע שם הוא הכי טעים וגם על המנהג המקומי של קפה סוספסו. מבית הקפה נמשיך למאפיה מסורתית המכינה את המאפה הנפולטני המפורסם ספולייטלה חם חם מהתנור. נמשיך דרך הסמטאות המפורסמות והציוריות של נאפולי לאחד המטעמים המפורסמים של חבל קאמפניה : טעימת מוצרלה די בופאלה טרייה וריקוטה טרייה העשויה מחלב כבשים עם יין מקומי המלווה את הגבינות ומשלים אותן.

נמשיך לתוך העיר העתיקה כדי לטעום את אוכל הרחוב האולטמטיבי של נאפולי : הפיצה המקופלת או בשמה pizza portafoglio ( פיצה ארנק). נעצור בדוכן דגים לטעום קונוס פירות ים מטוגנים (או בקלה למי שלא אוכל פירות ים) ומשם נמשיך למסעדה מקומית כדי לטעום מספר תבשילים מהמטבח הנאפוליטני ונלמד על איך הפך המבטח העני של נאפולי לטעים כל כך. תשאירו מקום מכיוון שמשם נמשיך לאחת פיצריות השף המפורסמות בעיר ובעולם ובה נלמד על ההבדל בין פיצה נאפוליטנית לפיצה רומאית ואיך מכינים אותה. נלווה את הפיצה בבירה מקומית צוננת ונאסוף כוחות בדרכנו לרובע הספרדי המפורסם והציורי של העיר שם נתענג על דג'סטיף: לימונצ'לו ספריץ. אחרי כל האוכל הזה צריך לסיים בקצת מתוק: נעצור לקרם קפה ונטעם את הבאבא א רום המפורסם. כדי שישאר טעם מתוק בסוף היום נגזים ונעם ג'לטו מקומית מהטובות בעיר.

* ניתן להצטרך לסיור מרומא, אך הסיור אינו כולל את עלות הרכבת רומא נאפולי רומא

* הסיורים יוצאים גם כשיורד גשם , יש להביא מטריה ונעליים סגורות ומתאימות

סיור קולינארי בנאפולי

לא סתם האטלקים אומרים "לראות את נאפולי ולמות". העיר היפה, הצבעונית והתוססת מלאה ביופי נגלה וחבוי ונעזור לכם להכיר אותה בעזרת הבטן! הצטרפו לסיור הקולינרי בעיר הכי אותנטית באיטליה – נאפולי!
מיקום המפגש:
חנות Tiger בתחנה המרכזית
משך זמן המפגש:
4 שעות
€80.00

יצירת קשר

השאירו פרטים והצטרפו לניוזלטר שלנו כך שתוכלו להישאר מעודכנים תמיד

על ידי הרשמה אתה מסכים למדיניות הפרטיות שלנו ומספק הסכמה לקבלת עדכונים מהחברה שלנו